Nån form av början - igen.

Sa jag inte att jag aldrig mera skulle blogga? Sa jag inte det? 
 
Nåja. Det kan ni inte veta, för ni hör ju inte mig på riktigt och dessutom kan jag för allt ni vet vara en notorisk lögnare. 
 
Det är jag inte (eller är jag?). Bara så ni vet. 
 
Anyhoo. 
 
Hej. Det här är jag: 
 
So fabulous! 
 
Jag är en Vasabo. Jag är en 31-årig man, även om jag definitivt inte förlikar mig med den klassiska bilden av hur en man ska vara. Jag är journalist, jag är kulturintresserad, jag är en lajvare och jag älskar att umgås med mina vänner. 
 
Jag är också förlovad, en aktivist, (f.d.) psykiskt sjuk och grymt andligt intresserad. Jag kallar mig för kaosmagiker och jag inser som sådan att det är helt helvetes dumt att försöka definiera sig själv, för den jag är ändras hela tiden. 
 
Det har tagit mig ett antal livskriser, mycket öl och några gråtstunder hos psykolog och vänner för att reda ut det. 
 
Så den här bloggen kommer bli min ventilationsruta. Jag är en person i ständig utveckling, och därför vill jag gärna ranta om allt - andlighet, samhälle, kultur, sexualitet, psykisk hälsa och allmänna livsbetraktelser. 
 
Vill ni hänga med på resan? 
 
Allmänt | |
Upp